Benim bebeğim 2. Ay kontrolünde kilo almamıstı hiç bende sağlıklı besleniyordum ve herşeyi yapıyordum sütümde vardı emzirme danışmanına bile gittik aynı zamanda sağıyordum ama sütüm besleyici değilmiş evet bende üzüldüm ama hiçbirşey bebeğimin sağlıgından önemli değildi yeterince beslenemeyen bebeklerde bir çok sağlık sorunu oluyor sonrada mamaya başladık meme mama gittik hep 7, ayda üzüntüden sütüm kesildi ve hep mama yedi şuan 1 yaşında çok şükür 1 kere bile hasta olmadı o zehir gibi gördüğünüz mamaların içinde birçok vitamin ve protein var benimle aynı zamanda doğum yapan kuzenimin cocugu emiyordu sadece tosun gibiydi cocuk 50 kere hasta oldu belki oyüzden artık bu düşüncelerden sıyrılın bence.