KarPrensesi Ben doğum yapalı 8.5 ay oldu hala ameliyat çizgim kırmızı. Acaba sizinki de öylemiydi normal rengine ne zaman döner yoksa anormallik bende mi 🙄
AyazMerve KarPrensesi Benim de öyle 4 ay olacak. 2 aylıkken kontrole gitmiştim doktor çok iyi iyileşmiş hastam olmasanız bir senelik sanırdım demişti. Beyaz tenlilerde böyle olur ve yıllar sonra izi daha az görünür dedi.
KarPrensesi YasemiNYagmur1 Göbeğim de yatarken sağa sola döndüğümde sanki içinde hala boşluk varmış gibi bir tuhaf oluyor sarkıyor gibi
YasemiNYagmur1 KarPrensesi dikişin üzerine sarktığı için göbek o yüzden öyle hissediyor olabilirsiniz
sirdaass KarPrensesi benim ara ara kalınıyoda muhtemelen banyo yaparken vs nemli kalıyo ondan kaynaklı olsugunu dusunuyorum
Oykum26 KarPrensesi bizde 8 bucuk aylığız hafif bikırmızışık var ama her gecen gün düzelme oluyorgibi