Kızıma normalde formül mama ile paket süt kullanıyorum
Annem geçen hafta köy sütünden kaynatıp vermiş ve kızım dün itibariyle aşırı huysuz ve ishal dün 4 kere cıvık sarı kıvam şeklinde yaptı bugün 3 sefer aynı şekilde devam etti maflor probiyotik verdik öğlen. Sizce ishali sütten yapmış olabilir mi hanımlar yoksa diş mi çıkarıyor bu ay da diş çıkaran bebekler oldu mu? Doktora gitmekte de kararsız kaldım 🤦🏻♀️