GamzeYasir Gamze hanım merhaba, acaba bebeğiniz başparmağını açtımı? Benimde 3 aylık bir oğlum var başparmağını nadiren açıyor uykuda gevşetiyor ama uyanıksa kendini açmamak için kasıyordu, şimdilerde daha gevşek ama siz nasıl bir yol izlediniz açtı mı?