Nrnfth AybarsMommm 8 aylikken 130 cikmisti igne olduk önce 5 gun sora haftada 1 sora ayda 1 simdi 500 oldu gecenlerde tahlil yaptirdik
AybarsMommm Nik_mik_yok ben vurulacak sanıyordum ama ağızdanmış sevindim ben de daha rahat verebilirim😊
Acemiyim_anneyim AybarsMommm bizede verildi ama igne olarak yaptirmayin agizdan icirin dedi doktor ve degerleri yukselmisti. Doktor cok kucuk igne olmasin dedi. Size niye igne verdiki
AybarsMommm Acemiyim_anneyim bize de ağızdan vermemi söyledi doktoru aradım ben ampül olunca vurulacak sanmıştım yanlış anlamışım
Mircet AybarsMommm doktor bebeğime 6 aylıkken kan tahlili yapmadı ya acaba sizin isteğinize göre mi yaptı kilo alımıda düşük bebeğimin
Cgnege44 Mircet bizim doktorumuz kan ilacı vermeden tahlil yapma taraftariydi size doktor yapmadiysa yaptırın B12 kan tahlili baktirabilirsiniz genel gelişim ve beyin gelişimi için önemli bunlar
AybarsMommm Mircet hayır doktorumuz kendi istedi benim bebeğiminde kilo alımı düşüktü ortalamadan 500-600 gr eksikti tahlil yapalım dedi zaten alerjisi de vardı onun içinde kan verdik bakalım sonuçlarımız 10 güne gelecek ankaraya gitti
Aysssss AybarsMommm benim de oğlum 4 aylık B12. Biraz düşük çıktı biz ocean B12 aldık damla günde damlatiyirum iğne yaptırarak bebeğine işkence yaptırma bence canm
AybarsMommm Aysssss vurdurmayacağım canım zaten ağızdan yarım tüm verecekmişim doktoru aradım ben yanlış anlamışım ampül olunca 😊
Taze1mom AybarsMommm oğlumunda çıkmıştı 6. Ayında boost b12 verdi onu kullanıyoruz bugğn 9 aylık oldu tekrar kan vereceğiz