R3232 benim kızım da öyleydi. 2 kere falan kendi kendine döndü bi daha hep ben destek verdim. Ve bi süre yan dönmeyi bile bıraktı. Ama tam beş buçuk aylık olduğundan beri yani 10 gündür falan yere koyduğum gibi fıt diye dönüyor hatta kolunu da çıkarmayı hemen öğrendi. ☺️ Sizin de yakındır inşallah 🤗