Muallimmmm geçmiş olsun canım bende ilk başta pişik sanmıştım 1.5 aylık kızımda olmuştu 2 haftadır neler sürdüm geçiremedim dahada çoğalmıştı aynı böyleydi koç hastanesinde çalışan çocuk hemşiresi arkadaşlarım vardı onlara görseli gönderdim doktorlara sormuşlar pişikten mantara dönüşmüş ve bez alerji olmuş dediler trosyd krem sürdüm bir hafta kullan sadece dediler geçirirse bırak dediler karma bi kremle kullanma sadece bunu sür ertesi güne geçiyor zaten