Gazmelioglus Haticekskr hepside gaz yapar canım walla sen gaz önleyici biberon al ben aldım o biraz bı azalttı da Aptamil çok yapar evolvia War onu wer yada sor eczaneye hangisi iyi diye ama ben sorduğumda hepsi gaz yapar demişti
Themotherofthesungirl Haticekskr bir çok mama deneyen 4 aylık bir anne olarak bebelac gold öneririm. Ama mama biraz bebekle alakalı. 2 aydır kullanıyorum şuan iyi gidiyoruz.
Busranehirmila Haticekskr az önce içeriklerine baktım da en iyi ve anne sütüne en yakın olan iki marka gördüm (inek sütü bazlı olanlara baktım sadece) hipp combiotik ve bebelac gold.iki marka da anne sütüne en yakın olan içeriklere sahip. Analizleri var internet üzerinden ulaşabilirsiniz
Defnebru Haticekskr aptamil conformil 1 cnm gazlı ve kabızlı bebekler için bende mama verdim ilk aptamil verdim sonra çok gazı oluyor diye conformil e geçtim
Kubicim Mamayı biberona koyduktan sonra şiddetli çalkalamamak gerekiyomuş. İçinde oluşan o köpük bebekte gaz yapıyomuş. Mama koyduktan sonra hafif çalkalamamak gerekiyomuş. Uzman bi dr.dan dinledim.. mama hazırlarken ona da dikkat edersiniz
gokmer Haticekskr hipp organic combiotic 1 numara. E bebekte ve carrefour da var. Üstüne tanımıyorum. Ve herkes ısrarla gaz yapmadığı içinbu mamayı önerdi bana. Kabızda yapmadı. Ben sütüm bazen yetmediği için doğduğundan beri mecburen veriyorum çok seviyor. Onu içince hemenuykuya dalıyor. Benimkide 36 günlük
bus1 Haticekskr canım aynısı oldu bizdede aptamille başladık çocuğu gazdan mahvetti şimdi bebelac gold kullanıyorum çok memnunum gaz vs yapmiyor
tospikinannesi1 Haticekskr bebeğim 5 aylık doğduğundan beri bütün mamaları denedim aptamil hariç bize en iyi bebelac gold geldi ne gaz be kabızlık bir şey kalmadı çok şükür