Merhaba kızım 16 aylık ve 2 gün önce 41 derece ateşle özel hastaneye gittik hastaneye gittiğimizde ateşi 39,5 olmuştu. Ateş düşürücü vermiştim öncesinde.
Serum takılacağını, idrar testi yapılacağını, kan alınacağını duruma göre tekrar serum takılacağını falan söylediler.
İlk etapta 900 TL tutacağını ek testlerde tekrar ücret alınacağını belirttiler. Bizde devlet hastanesine gitmeye karar verdik muayene ücreti 158 TL ödeme yapmamızı istediler bizde yaptık tabi.
Sorum şu acilden giriş yaptığımızda böyle bir hakları var mı? Bilen kişiler bilgi verebilir misiniz rica etsem.