sdyrnkgn 40 günlük bebeğim gündüzleri hiç uyumuyo. Sürekli kucakta. Ana kucağında fln durmuyo. Uykusuzluktan da huysuz oluyo. Meme istiyo sürekli. Memede uyuyo ama gaz çıkarırken uyanıyo. Var mı bizim gibi olan? Hiçbir şey yapamıyorum evde.
NNF19 sdyrnkgn Bi süre maalesef hiç nişey yapamayacaksınız. İstesenizde olmuyor. Daha çook minik ve tek ihtiyacı sizsiniz artık ev işi gücü bi kenarda kalacak yardım eden biriniz varsa iyi olur🥰 bebekler 3 aya kadar kendilerini anne karnımda sandıkları icin korkuyorlar birazda ondna bu duruö
annesininbitanesi11 sdyrnkgn bizde kırk günlük erkek bebeğiz ağlama ataklarımız çok gündüz kuş uykusu uyuması uzun sürmüyor sürekli kucakta yada meme istiyor emzik te tutmuyor çok zor
bburcu sdyrnkgn bir süre böyle devam ☺️ Sinirlerinizi hiç bozmayın çünkü ben baya bozdum değmiyor kafamı duvara vurup ağladığım oldu 😂 sonuç olarak hepsi geçiyor ❤️
Canan_sezer sdyrnkgn bol bol kucağına ql bizde 45 günlügüz ben basından beri yalnızım sürekli okuyorum bu ilk aylarda bebekler cok korkuyorlar o yüzden sizin kokunuza ihtiyacı var yanına yatın kucağınıza alın sizde sakin olun yoksa bebeğiniz de hissediyor
sdyrnkgn NNF19 annem yanımdaydı ama döndü evine. O varken çok daha kolaydı en azından evde kalmıyodu aklım🤷🏻♀️
sdyrnkgn annesininbitanesi11 emzik ben vermek istemiyodum ama ilk doğduğunda vermeyi denedim, tutmadı bebeğim
sdyrnkgn Canan_sezer hiçbir şey bebeğimden daha önemli değil. Zaten bol bol kucaklıyorum öpüyorum kokluyorum konuşuyorum. Gündüzleri uyumaması normal mi bunu merak ettim🤔 tabi ki bir düsen beklemiyorum ama