Sehert ben hamilelik oncesinde korsesini degilde yamunanin termal taytini kullanmistim güzel kilo vermistim simdi dogum yaptım 40 imiz yeni cikti onu giymeye baslayacam yine ama öncesinde normal bi korse kullaniyorum göbeğim için ve 20 tl biseye almistim bundan da memnunum yamuna degil tabi 🙈