Regen arada bi sağıyorum ama ozaman da korkuyorum kızım emmek isterse göğsüm boş olur diye napcağımı şaşırdım 🤷🏻♀️ Mastit belirtisi neler tam olarak acaba? Allahım korusun ya en korktuğum şey 😢
Doktorumuz ilk kontrolde yıkayın göbek bağını kurulayın dedi biz de o gün yıkadık bide bugün yıkadık işte kuruluyoruz inşallah bi sıkıntı olmadan düşer göbek bağı ben de tedirgin oluyorum