Minikkusuumm bişey yok inanın, ben kendimi çatı muayenesinde çok kastım , başkaca sebeplerle sezaryen oldum, oh dedim tamam alttan bakma olayı bitti ama doktorum 40 kontrolünde smear alacağını söyledi . Korka korka gittim ilk başta kendimi geri çektim ama sonra işlemi yaptı doktorum. Ben kendimi kastığım için hafif ama çok hafif bi yanma oldu ama onun haricinde öyle çatı muayenesindekinden farklı bi acı vs olmadı. Ben verdiysem herkes verir diyorum 😀