Ozge2 2.ayında anca öğrendi bebeğim hergün akşam olunca herşeye iyi geceler diledik camdan baktık karanlkk bak kimse yok uyku saati geldi falan şeklinde konuşmalar hergün papağan gibi tekrarladım aynı saatte öyle öğrendi😃ama faydası oldu yani bence sizde deneyin