Kızlar 3 ay 16 günlük bi oğlum var. Doğduğundan beri meme reddi yaşıyorum sadece 1,5 ay o da her pozisyonu deneyerek zorla emzirdim daha sonra hiç emmedi şimdi sağıp biberonla veriyorum ama iki haftadır biberonu uyanıkken almıyor bazen 4 bazen 5 saat aç kaldığı oluyor ama uyanık olduğunda biberonu emmiyor, çiğniyor sanırım açlıkla biberon arasındaki kavramı anlayamıyor. Uykudayken bi sorun yaşamıyoruz ama sürekli uyutamıyorum aç olduğu saat uyuma saatine denk gelmeyince çok sorun yaşıyorum. Sizce ne yapabilirim var mı böyle bi sorunla karşılaşan?