Bebeğim iki buçuk aylık gece 12 de emiyor sonra gece uykusuna yatıyor 7ye kadar uyanmıyor bende uyandırmıyorum uzayan sarılığımız var ama dusuk yüksek degil. Gece uyandırsam da ağzını açıp emmiyor reflumuz de var uyandirmalimiyim uyumalı mi bilemedim bi atak mi acaba bu