Ogretmen öğlen uykusu çok önemli ama bizde mecburen bıraktık çünkü gece ikilere kadar uykuya dalamıyordu ve sabaha kadar defalarca uyanırdı iki yaşından sonra bıraktı artık akşam dokuzda yatıyor yine iki üç kez ağlıyo su falan içip geri hemen uyuyor ama ve sabah dokuz gibi uyanıyor hiç istemezdim öğlen uykusunu bırakmasını ama öylede gece uykularımız sağlıklı olmuyordu en azından gece saatlerimiz düzene girdi 🤷♀️