Öncelikle merhaba anneler oğlum 1,5 yaşında ve yeni yürümeye başladı Allah’ıma sonsuz şükür 🙏🏻 buraya kaç kez post açtım kimi anneler normal dedi bana kimileri ise doktora götür dedi 🤷🏻♀️ Ama demem o ki herşeyin başı sabır . Allah ne zaman dediyse işte o zaman ve birden 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Çok şükür bin şükür 🙏🏻 benim gibi çocuğunun yürümeseni bekleyen anneler varsa lütfen kimseyi takmayın kıyaslamalara kulak asmayın ☺️☺️ Geç olsun güç olmasın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻