bburcu Keskeuyusam ben başladım. Sebzeler bitti meyvedeyiz. İyi ki erken başlamışız kızım çok keyif alıyor sindirim sorunu da yaşamadık şükür. Ama doktor onayı kesinlikle lazım bence bu aylar icin ☺️
Birkizbiranne Keskeuyusam hayır canım buharda haşladım kaşık almıştım onunla yedi ve karşısına geçip çiğniyor muş da kendim yiyormuş gibi yaptım pütürlü gıdaya geçince çok rahatlıkla yedi hemen