BadeeAltug bwnim oğlan da çk seçici ve de iştahsız 🤦🏻♀️
Yumurta peynie yemiyor, zeytini seviyo ben de herşeyi zeytin içine sıkıştırarak ağzına veriyorum.. Ya da pekmeze bulandırıyorum öyle.
Öğlen ya da akşam da yoğurt eşiğinde veriyorum yoğurt da seviyo çünkü ama ağzını o kadar az açıyo ki katı biiey girmiyo aradan yoğurdu hüpletiyo 🤭😂
Bi de ben katı şeyleri elimle yediriyorum kaşığa ağzını açmadığında ya da kaşığı değiştiriyorum, kendi kaşığıyla yemiyorsa tatlı kaşığıyla veriyorum falann
Çok zor yemeyen çocukk.. Resmen uğraştırıyorlarr 🤷🏻♀️