VERA19 YigtnAnnesi Kızım 16 aylık.Yemek istiyor ama başaramıyor hala,bence çok normal çünkü çataldan kayıp gidiyor yemek kendi ağzına götürmeye uğraşırken😅 Daha zamanı var gibi
Aysgllylcn YigtnAnnesi kızım15 aylık bir elinde çatal bir elide tabakta oluyo arada batırıp ağzınada götürüyor çok nadir 😂
Cheddar YigtnAnnesi 19aylık olacak haftaya. Çatala 15aylıkken alışmıştı kaşıkla daha yeni düzgün yiyor 😅 alışır zamanla
Zeytin_cekirdegi YigtnAnnesi bizdede hala ben yediriyorum herşeyını alıştıramadım kendi yenesine .kaşığı çatalı geç eliyle yese razıydm ama başaramadım
Ayperi15 Çatalı kaşığı hep koydum yemeklerinin yanına oynadı döktü genellikle eliyle yedi.şimdi 22 aylık makarnayı çatalla yemeye çalışıyor çorbayı kaşıkla ağzına dökmeden götürebiliyor.üzerinede döküyor tabiki ama başarılı bana göre.😋