Fatmaimarusta Korayyy karton bardak felan koydun mu canım genelde karton bardağı kesip koyuyorlar kakası değmesin diye
Fatmaimarusta Korayyy inşallah bende yaptırmak istiyorum oğlum 1 yaşında çok geciktirmekte istemiyorum
Korayyy Fatmaimarusta ben karton koymadım ama koymak daha iyi sakat iyileşmesinde beze yapışmıyormuş iyileşme sürecinde koydum