Asli06 merhaba canım bende 20 gün önce atlattım ilaç verdiler ama emzirdigim için kullandım istersen sütten kes dediler cesaret edemedi m sabah akşam 3 gün parol attım sonra onuda bıraktım bol meyve ve su tükettim öğün atlamadim çok hafif geçti çok şükür 🤲