Doğru yada yanlış yaptığım şeyleri söyler misiniz?
8.00 kalkış ( tabiki bu saatler çok değişken mesela bugün 6.50de kalktı)
emzirme alt değişme kahvaltı ( yumurta sarısı Lor avokado peynir altı suyu)
10.30-11 gibi uyku yaklaşık iki saat ( emerek uyur)
12.30 uyanma
çorbasını yer oyun vs
15.30 ikinci uyku yine emerek
16.30 -17.00 gibi uyanır
kalkınca meyveli yoğurt
akşam banyo rutini vs sonra 21.00 gibi gece uykusu
gecede piş pat yöbtemiyle uyuturum.
bu arada gündüz uykularını pusette yapıyor maalesef beşikte çok kısa uyur ama gece beşikte tabiki neyse şu işi bir çözemedim.
sağa sola döner ama emekleme sürünme yok.
birde arada bir heceleme yapıyor meme baba dede nayni( naynini oyunundan😂) anne yada amme gibiı