Pepito hulyaaa-123 ben yedim hep. Gaz yapmamasi icin haslayip zarlarini soydum. Pırt pırt cikiyor hemen haslaninca:) bos zamanimda doluca yaptim buzluga koydum. Yemeklere pilavlara koydum bol bol. Sut de yapr hem cok guzel
Zeysa19 hulyaaa-123 ilk üç ay yemedim kolikti çok çektik babasıyla birlikte herseye dikkat edıyorduk ama sıfır fayda
41esra hulyaaa-123 kuru fasulye nohut gibi gazlı yicekleri önce bi kere haşlayıp süzersen gazını almış olursun canım sonra yemeğini yap içinden kimyon at hem çok yakışıyor hemde gaz yağmaz 😘
Prensannesi0112 Bende yedim hiçbişeyde ayrım yapmadım açıkcası ama bu durum bebeklerde değişkenlik gösterip rahatsız eder mi bilemiyorum 🤷🏻♀️
Pepito hulyaaa-123 bu sekilde soyarak yapip icine de kimyon ekleyince yapmadi ama bisefer kabuklu yedim misafirlikte cocuk catlayacak gibi oldu gazdan. Bebeginiz gazliysa mutlaka soyun
KubrAyhanYigit hulyaaa-123 bana öyle demişlerdi yapıyordum faydası oldu olmadı bilmiyorum artık oğlum 2ay kullandı gaz damlası sonra kendi yaptı hep 😂😂
AAydann Cok güzel Süt yapıyor kimyon koyabilirsiniz hatta sürekli onu yeme bunu yeme ne yenecek acaba ;)) ben herseyden yedim şükür sütüm artti
AyazEge Bende daha dün yaptım yedim valla ne yicez başka onu yeme bunu yeme yicek bişey bulamıyorum 48 günlük oğlum akşam biraz daha fazla gaz sancısı çekti sanki
Utkucan hulyaaa-123 Nohutu bilmem ama fasulye yedim bir buçuk gün bebeğim mahvoldu gerçekten ya yemez olaydım