AntiFilozof bebeğim yenidogdugunda bende biberon verme hatasını yaptım iki defa meme reddini yendik. Doktorumuz sağolsun çok moral vermişti ve nasıl bı yol izlemem gerektiğini anlatmıştı. Eşim de çok destek olmuştu. Bizimki henüz iki haftalıkken olduğu için memeye daha rahat döndürdük her bebek aynı olmayabilir. Biz biberonu tamamen devreden çıkardık kaşık biberon kullandık, emziği de memeye alışana kadar kullanmadık. Ben sık sık ten teması yaptım. Her fırsatta memeyi teklif ettim fakat istemeyince ilk günler zorlamadim. Bir iki gün memeyi teklif etmeme rağmen istemedi fakat sonra gece bı anda emmeye başladı o an çok mutlu oldum ve moral oldu bana. Sonrasında siringayla mememin yanindan sıkıyorduk ağzına bir anda süt dolunca emmeye başlıyordu. Malesef biberondaki hızlı akışa alisiyorlar. Siringayla da iki üç gün denedikten sonra memeye alıştı. Ama çok zordu benim için bu süreç gerçekten kaç defa pes etmeyi düşündüm, sabır istiyor. Ama iyki pes etmemişim diyorum. Moralinizi yüksek tutun sabırla deneyin.