Anneciklerimm motivasyona, fikre ihtiyacim var bebişim 54 günlük ilk günden beri meme ve mama devam ediyoruz çünkü sütüm çok yavaş arttı yeterli değildi şimdi daha iyi durumda ama bir ay kontrolunde doktor mamayı bırak falan demedi sadece bı ara çok yuklenmisiz gaz sancılarını açlık sanıp çok vermişiz CC olarak gerkesiz kilo almıştı onun için CC azalt dedi.Ama her emzirmeden sonra mutlaka veriyorum.Sjmdi gelelim soruma genelde 3 saatte bir yarimsaat genelde tek göğüs bazen iki göğüs emziriyorum peşinden bebeğimi çok da gozlemlemeden mama veriyorum onun emmesine göre eşim bı dene Mama vermemeyi atla bı öğün diyor sizce yapayım mı kilo alımı durur ya da zayıflar diye korkuyorum sütüm de çok sulu gibi.mamadan sonra uyuyor 2 saat sonra uyanıyor uykuluyken de emiyor biraz sonra da 1 saat sonra kalkıyor o zaman tam doyuruyorum ne yapayım sizce deneyeyim mi bı belki mamaya gerek yok bilmiyoorum ama cesaret edemiyorum aç kalırsa diye 😔😔