tontisbebegim canım siyahlık dediğin şey morluk olabilir mi? Morluk ve o sarılar normal sarılar kabuk dur krem sürdüğün içinde yumuşak bir kabuk oluşur ve bunda normaldir. Biz geçen hafta sünnet olduk o sarı kabuklar krem sürdükçe ve yıkadıkça hçkendiliğinden geçti çok az morluğu kaldı onlar da geçmek üzere 1 hafta da hemen toparladı bizimki çok şükür. Sen fotoğrafını çekip ameliyat eden doktora sor en doğru cevabı o verir