Gizalin SinemB aaa sinem 😁😁 ben bursa annelerinden gizem😘 artik geceleri emzirecegim bende kesinlikle
SinemB Gizalin aynen kesinlikle emzir sürekli ay neresinde oturuyorsun Bursa’nın😍 ama mutlaka emzir doktora bakma sen sonra bana raporlu mama çıkarttı ulan sen ⅘ saat durabiliyor dedin diyorum sinir oldum
Gizalin SinemB yok doktorda bana simdi emzir geceleri dedi zaten. Instagramdan takiplesiyoruz ya ist da yasiyorum canim😘
SinemB Gizalin ay gizoş😀😀😀 tamam başka biri sandım hahaha aynen emzir hiç bırakma yoksa fena kilo kaybı beybi
Aselask34 Gizalin üzülme canım benim bebeğimde ilk 2 ay bu aralıkta kilo alabildi doktor aynısını söyledi boyu ve baş çevresi iyi yani gelişimi güzel sadece kilo düşük mamaya gerek yok sık sık emzir 1 ay bekleyelim alamazsa bakarız demişti 3. Ayından sonra gayet güzel toparladı sen bol bol emzir canım
AylinAlaz Gizalin benimde bebegim 3. Ayda 700 gram almıstı ılk ıkı ay cok alıyorlar sonra azalıyor canım
Fundakara Gizalin doktora bakmayın ya bazen çok acıkıncada kalkamıyorlar bence yani benimki öyle hissediyorum 3 ay 9 günlük benimkide bi ara iki gece uyusun diye bıraktım gündüz emmeside azaldı gibi oldu kaldırıyorum artık ben ağlamasını beklemiyorum sağa sola dönüyor acıkıyor hareketleniyor bıraksam ağlamadan uyur hemen emziriyorum belki sizinkide öyle yapıyordur 3 saatte bir emzirin bence ben ilk uyuyunca 4 saat bekliyorum sonra 3 saatte bir emziriyorum maşallah kilosu da iyi bu ay gitmedim daha ama bakalım haftaya gidicem ☺️
Mehmetim01 Gizalin söyle dusunun biz nasıl ki yiyip yatinca kilo almak daha kolay oluyor bebeklerde de oyle emzirin uyanmasini beklemeyin bol bol süt olsun kilo olsun inşallah cokta kafaniza takmayin sağlığı yerinde olsun
Ebru_06 Sinemisssss bende o hataya düştüm çok pişmanım doktorum uyandırma alışsın dedi bu ay hiç kilo almamış 4 aylık 😔
SinemB Ebru_06 aynısı ya varya sinirim bozuldu iyice bana da öyle dedi 2 aydır kilo almadı şimdi tepiştiriyorum 10 günde toparlandı bu doktorlar gerçekten bazen düşünmüyor bazı şeyleri
Sinemisssss Ebru_06 bende anlamıyorum iki ayrı doktor da aynısı dedi sonum malüm nasıl diyorlar uyandırma diye peki
S_ezel Gizalin 100 gram bile aldığı oldu aylık, sağlığı yerindeyse kiloya hiç takılmayın derim, zamanla alışacaksınız bizler gibi, üzülmeyin bence gayet iyi