Fatmagunaay Hanımlar merhaba sezeryan ile doğum yaptım ameliyat kesi izinin kalmamasını istiyorum. Sizin kullandığınız izi tamamen geçiren bir jel veya krem var mı varsa nedir?
Deletedmom4440 Fatmagunaay bacım nispet gibi algılama ama ben hiç birşey kullanmadım şuan zor görünüyor iz demem o ki tenden tene fark var ne kullanırsan kullan parana yazık olur 🙄 umarım aradığını bulursun 💐
tospirikannesi Fatmagunaay Benim dr um contractubex diye bir krem verdi şuan onu kullanıyorum iz kalmıycak dedi dr unuza sorup kullanabilirsiniz
vuslat1108 Fatmagunaay ben kullanmama rağmen iz kaldı daha öncede dış gebelikten amaliyat olmuştum ondada iz vardı doktor teninden kaynaklı normalde estetik dikişte böyle iş kalmamalı demisti
irva Deletedmom4440 Contractubex kullanın.Ben başka ameliyatım içinde onu kullanmıştım seneler önce hiç iz kalmadı.Sezeryandan sonra da onu kullanmaya başladım iz çok az kaldı devam ediyorum hala.