ymn çaresizlikten ziyade yorgunsunuz sanırım. Çaresizlik bir sorun karşısında yaşadığımız durumdur çok şükür ki sizin bir sorununuz tok gayet normal bir süreç yaşıyorsunuz. Öncelikle uyumaması ellerinden mi kaynaklanıyor ondan emin olmanız lazım. Bazı bebekler ellerini anne karnındaki gibi serbest kullanmak isterler. Bazı bebekler kundakta daha rahat eder. Bu bebeğin mizacı ve duyusal özellikleri ile ilgilidir. Eğer ellerini serbest oööasını istiyorsa açık eller açık kalacak şekilde yarım kundak yapın. Biraz zaman geçtikten sonra ellerine alışacak ve onu uyandırmayacaktır. Geçecek merak etmetin☺️