Benm kızımın yüzünde boynunda her iki tarafta da var doğdun dan beri ilk günler koyuydu şimdi rengi biraz açıldı gibi doğduna göre sorum şu geçiyor mu lekeler kimisi geceri diyor kimisi de kalıcı diyor Dha 19 günlük çocuk doktoru takip etcez dedi ama Bn çileye ye de gotrmek istiyorum gotrmelimiyim nasıl bi yol izlemem gerek