Kbrasg korkma canım bizden de 3 kere alındı ama temiz çıktı sonucu. Bazen halkaları tam doldurmuyorlar ya da annenin hormonları anneden henüz gitmediği için yanlış sonuç verebiliyor. Ben troid ilacı kullanıyordum o etkilemişti ama düzeldi sende eğer ilaç kullandıysan ondan yanlış sonuç çıkmış olabilir