Dilekdmrc bebeğim 4 ay 3 günlük. Sağlık ocağından 21 nisana gün vermişlerdi ama o zaman 5 aylık olmuyo mu? Şuan doktora gitmeli miyim? Yapılması gereken aşı var mı sizce?
GokturkAlp Dilekdmrc 4. ayda aşı vardı yanlış hatırlamıyorsam. 2-4-6-9-12-18-24 aylarda aşı var. Sağlık ocağını arayıp bir teyit alın isterseniz, belki pandemi vs nedeniyle bir değişiklik olmuştur, yada yanlış hesap yapmışlardır.
eceunverkanra Dilekdmrc 4.ayda 2.aydaki 2 asinin tekrari var. Verem haric karma ve zature olmasi lazim.
Karaborsa Dilekdmrc bizimki de bu hafta 4. Ay asisini ve 2. Doz rota asisini olacak. Saglik ocağını arayin isterseniz
TiniminiKayra Dilekdmrc bizimde 6aylik asisi icin verdikleri tarihte 7bucuk Aylik oluyo bebegim ben aradim sistem kendisi hesapliyimus tarihleri bizim hesapladigimiz gibi olmuyomus dogumdan itibarrn hesaplanmiyi dedi hemsire
Serpilannne Bizimki tam 4 aylik oldu . 2. Aydaki asilarin tekrari yapildi verem haric. Nisanin 11 nde 5 aylik olcak rota 2. Doz var
Merveges Dilekdmrc 4. Su da 2 tane bacaktan yapmışlardı biri yanlış hatırlamıyorsam zature asisi demişti
Demetalp Dilekdmrc evet aşı var Biraz önce geldim daha sağlık ocağından 2 tane aşı yapıldı bir de rotanın 3.dozunu yaptırdım 4 ay 8 günlük oğlum
Pamukkzm2505 Dilekdmrc bende bugün 4.ay aşısını yaptırdım iki bacaktan iki aşı yapıldı 2.ay aşısnın devamı birde kan ilacı başlanıyor bu ay 5.ay da rotanın 2.dozunu olucak
1melek2020 Dilekdmrc 3 ayda aşı yok 4 ayda var 2 ayın aşısının devamını olacak 4 ayda bebek ve 6 ayda başka aşı si var şu anda 2 ayın aşısının devamını olacak