goktugmom_061220 Smsnannesi Bebeğim doğduğunda yoğun bakımda yattı ve orada biberona alıştı. Silikon uç aldım ve öyle emzirmeye alıştırdım çünkü memeyi almıyor başka çözüm bulamadım 🤷♀️ 😊
Haticeryc goktugmom_061220 benim bebeğimde yoğun bakımda biberonla beslendi beş gün kadar sonra ben emzirdim başta zorlandı ama bizim biberon deliği çok ince olduğu için aynı şekilde onda da zorlanıyodu o yüzden ben çok uğraşmadan alıştı şükür
Elifdurununannesi Silikon ucu bende almıştım baby wee urunuydu eczaneden aldım ama snir oldum bebek çekince çıkıyordu bebek agladi ben ağladım sinirden attım bi köşeye 🤗🙄
goktugmom_061220 Haticeryc Gözünaydın çok şükür 🙏 Benimki maalesef memeyi almadı o yüzden mecburen silikon uçla emiyor. Çok uğraştım ama almıyor.
Haticeryc goktugmom_061220 pes etmeyin devam edin insallah alışacaktır ☺️Bir yaşına girmek üzere o günler geçiyor yeterki sağlık olsun moralinizi bozmayın
goktugmom_061220 Haticeryc Oğlum 4 aylık olacak. Memeyi verince diliyle itiyor. Silikonu takınca hemen alıyor. Artık bu düzen böyle gider 😂 Öyle de böyle emiyor sonuca bakıyorum 😀