2 aylık bebeğim yeni yeni dışarı çıkmaya başladık mama meme gidiyoruz ama bebeğim aktif emmiyor anne sütünü de çoğunlukla sağıp veriyorum
siz Dışarda mamayı nasıl veriyorsunuz ,
mamayı yanınızda neyle taşıyorsunuz ben kavanoza koymuştum bebeğim o gün hiç mama yemedi tadı mı değişti diye düşündüm hatta o günden beri mamadan biraz da tiksindi
sıcak su için termos mu kullanıyorsunuz