Japon bir düzen oturtmak önemli diye düşünüyorum TABİKİ bu bebeğin huyuna göre değişiyor, ben biraz takıntılıyım gerçi 15 aylık evladım var aşırı hareketlidir her sabah 8 de bazen 7.30 kalkarız emziririm sonra direk ev işlerine koyulurum bu arada çay suyunu koyarım yumurtayı koyarım ocağa sonra ev işleri 1 saate bitiyor genelde çünkü hergün yaptığım için kolay oluyor birikmiyor sonra kahvaltı faslı o bitince uyku saati o uyuyunca da ben şuan olduğu gibi dinleniyorum sonra yemek faslı başlıyor derken akşam oluyor eşim geliyor 😂