Merhaba arkadaşlar oglum okadar değişti ki. Uykuya direniyor uyusa bile geri uyaniyor tekrar uyutmaya çalışıyorum. Beni en fazla 3 4 dk emiyor doymuyor bu şekilde. Ne yapacağımı şaşırdım. Sutumu sagsam asla vakit yok aksam sadece esim gelince sagabiliyorum. Böyle böyle olan sutumde gidecek. Mecbur mama takviye ediyorum.cunki bezinde cis sayısı azalıyor ge pembe leke oluşuyor. ama bu seferde memeyi tamamen bırakacak diye korkuyorum. Gunlerdir ugrasiyorum. Kafayi yemek üzereyim. Bu 4. Ay atagi ne zaman geçecek. Sizlerde ne zaman başladı ve tamamen gectimi. Bir akil verin lutfen😞