Merhaba anneler evet benim oğluma 2,5 aylıkken teşhis kondu. Şuan 9 aylık hala egzersizlere devam ediyoruz geçmedi hatta kasta tekrar kanama olmuş çok üzüldüm…Yaşayanlar sizlerin süreci nasıl oldu hiç cerrahi müdahale alan yada botoks uygulaması yaptıran var mı?