Prensesannesi38 İlk adımlarda dışa basması normal, yürümesi iyice oturunca içe basmaya başlıyorlar. O zamanda anatomik tabanlı, içe basmayı azaltan ayakkabılar alınıyor. Sizinde bebeğinizde doktorun onadığı,doğuştan gelen bir sorun yoksa kafanıza takmayın derim.