Esilaysenur Kızlar ek gıda olarak arı mama kaşık maması veriyor um sizce hangisi iyi aptamil kaşık maması mi arı mama mi Bebelac kaşık maması mi önerdiğiniz mama bana önerir misiniz....
Deletedmom277 Esilaysenur kendiniz yapın bence en iyisi. Tam buğday ununu yulaf ununu muballebi yapın içerisine hurma ekleyin toplamda 10 dakika sürmüyor. Arı mamanın içerisinde şeker var diye biliyorum. Kullanacaksanız da hipp marka kullanın
Esilaysenur Deletedmom277 bana da hurma yı 1 yaşına kadar öner miyoruz ebe şöyle di ağır olduğu için normalde bile bize 5 tane den fazla si zararlı
Deletedmom277 Esilaysenur ebenin bilgisini bilemem. Kızımın bir sürü gıdalara alerjisi var. Yedikleri hep doktor kontrolünde ve 3 doktorun onayıyla yiyor. Günde 1 tane konuluyor zaten. Ne ağırlığı varmış bilemedim