ElifTGM MGYE sleepyi doğduğundan beri mi kullanıyorsun?Ben kızımda 5. Ay civarı bi deneyim diye aldım pişik yapmıştı
ElifTGM MGYE anladım canım sonradan geçince oldu sanırım kızımdada. ☺️ Onada evy baby kullanıyorum şimdi küçük beyede
ElifTGM Angellove94 5 noyuda büyük bebeğime kullanıyorum 🙈 şimdi oğluma 3 noya geçtik bunlarda kaldı 😁 Cidden çok güzel bir bez 💞
ElifTGM hulya1406 ben taşındığımdan beri birtek kapalı pazaryerinin otaraftan belediyeye indim, birde ordan geri barışzadenin oradan aimanın oraya çıktım 🙈 hamileydim ancak bu kadar civarı gezebildim. Tam buralardamısın yoksa biraz daha mı uzaktasın :)
ElifTGM hulya1406 evet gamze emlağı biliyorum. Karşısında türkün kuruyemiş var. O kuruyemişçinin yanından çıkan yol yukarı aimaya çıkıyor . ☺️
hulya1406 ElifTGM evet Gamze emlağın karşısına doğru geçiyorsun eczaneler filan var bir iki arka sokak sonrasına yakınım işte ☺️
hulya1406 ElifTGM evet var tabiki ☺️ instagramdan bile görüşüyoruz canım arkadaşım benim @Merve_gcl 😘☺️
Merve_gcl hulya1406 kuzum benim iyi ki varsın 😘 bu arada biz Elif’le tanışıyoruz ama kendisi pek arkadaş beğenmez 😊
hulya1406 ElifTGM AA gerçekten mi? ☺️ Yok henüz gerçekte görüşme durumumuz olmadı inşallah birgün oda olur 👍😉😘