EmineYilmaz Kuzum evet zorlukları var. Öyle tozpembe çok kolay diyemem. Ama alışıp bir rutin oluşturunca kolay oluyor. Benim sadece iki bebekten hariç başka zorlayıcı etmenlerimde var ama genelde eşim destek oluyor. Mesela yemekleri akşamları yapıyorum. Gökçe 8 de uyuyor. Mehdiyede tolga bakıyor. Yemek akşam yapıldığı için gündüz tüm vaktim çocukların oluyor. Mehdi uyuduğundada Gökçeyle ev süpürüp siliyorum. En büyük şansım Gökçe gibi bir bebeğim olması kuzum. 💞