laura_ Yemek yeme problemimiz yok. Yemeklerini yedikten sonra bazı seyler yiyor. Cips vermiyoruz da mesela gofret,bisküvi, çizi yemişliği var. Yani sık sık değil. Genelde dedesi getirir yarımdan daha z keser gofret verirkm, ya da bir tanecik eti puf yer. Kasmıyorum pek ben bu zamana dek her seyden sakındım şimdi veriyorum. Ama dozunu kaçırmamakla ve sık olmamakla birlikte. 😋
☺️