Kizlar bnm oglan ocakda 3 yasina girdi cokmu gec kaldik wcye gitmeye kakasini geldigini anlayinca hemen bezini cikartip wc ye goturuyom kiyameti kopariyo yapinca snra hosuna gidiyo ama illa bezi birakmaycm diyo bn nasil alistrcm bi oglum daha var oda yeni 1 yasina girdi ikisini bezlemek iskence oluyo bezlerde pahali yetisemiyoz iki haftada bir bez aliyoz ya 🙄🙄