Çoğu yeri denedik ancak çocuğumda geçmeyen öksürük çok sık hastalanma gibi semptomlar vardı artık antibiyotik kullanmaktan bıkmıştık.Behçet uzda dr.dorukhan besin diye bi doktoru önermişlerdi. Gerçekten inanilmaz bilgili ve ağlatmadan muayeneyi başaran nadir doktorlardan oldu. Verdiği tedaviler daha önce duymadığım araştırınca ve kullanınca memnun kaldığım şekilde oldu..