Merhaba anneler.kizim 8 aylik sürünmüyor.oturuyor desteksiz arada asiyor.ayakta tutdugumda 2 3 saniye kaliyor.ama karin üstü yatdiginda 3 4 dakikadan sonra agliyor.hic sevmedi kari üste durmayi.normalmi acaba? Artik endise ediyorum.onuda soyleyimki kizim 34 haftada dogdu