Kızlar oğlum 9 aylık oluyor bir kaç güne ve yeni hareket yaptığını gördüm. Önceden sanırım 5-6 aylıkken yapmıştı bir kaç kez. Kafasını hızlı bir şekilde sağ sola sallıyor, bunun nedeni ne olabilir? Bunu daha çok istenmediği birşey olduğunda yapıyor, mesela sallanmak uyumak istemediğinde, yemek yemek istemediğinde çok nadir de hiçbirşey yokken yapıyor. Hiç birimizden görmedi ki bu hareketi kendince hayır diyor diye düşünsemde kendi kendine nasıl öğrenebilir? Burda bir ay öncesinde bu şekilde kafa sallayan bir bebeğe bişey sendromu geçirdiği yazıyordu ama aklımda kalmadı. Siz yaşadınızmı? Gerçekten sendrom tarzi birşey mi bu?