Arkadaşlar merhaba, bugün kızıma rotavirüsü ve bexsero aşısı yaptırdık bu aşıları yaptırıp bebeğinin ağır bir şekilde ateşi yükselen oldu mu çok tedirginim, doktorumuzun tavsiyesiyle calpol vericem 6 saatte bir onun dışında ne yapabilirim ateş olmaması için