Busramusti oğlum 11 aylık alkış, bay bay, gel yapıyor ama emekleme yürümeye çalışmak, ayağa kalkmak, adım atmak hiç bişey yok daha diş çıkarmadı hiç, canı isterse dededede babababab dıyo örümcekle bile yeni yeni gitmeye başladı her bebeğin gelişimi farkli dıyorlar zaten